Betalingen & Ledenadministratie Software
  • Features
    • Pay n Plan App
    • Online Ledenadministratie
    • Betalingen & Facturatie
    • Agenda & Planning
    • Rittenkaarten
    • Webshop
    • Kassasysteem
    • Managementinformatie
    • Debiteurenbeheer
    • Boekhouding & BTW Aangifte
  • Reviews
  • Tarieven
  • Gratis demo
  • Contact
  • Blog

Binnen 24 uur een live online demo?

Ontdek gratis hoe Pay n Plan ledenadministratie werkt!

Vraag een gratis demo aan

Betalingen ontvangen en facturen versturen

Met de Pay n Plan App ontvang je super eenvoudig betalingen via iDEAL, Bancontact, Creditcard, PayPal, SEPA Incasso en PIN.

Terugkerende betalingen ontvangen was nog nooit zo eenvoudig!

Maak het product aan in de Pay n Plan app met de gewenste instellingen. Vul het termijnbedrag in en hoe de SEPA Incasso moet lopen, bijvoorbeeld per maand, per jaar of per 4 weken. Het product kan vervolgens aangekocht worden vanaf je eigen website, social media of vanuit de webshop. De eerste betaling wordt met iDEAL of Bancontact gestart en vanaf dan loopt de betaling volgens de instellingen die je het product gegeven hebt. Super handig toch?

Voor iedere termijn wordt er automatisch een factuur gemaakt met jouw eigen logo erop. Je klant kan de facturen zelf downloaden via de app. Er is een overzicht beschikbaar van de gemaakte omzet en een export voor je boekhouding en BTW aangifte.

Kan ik de betaling makkelijk stoppen of pauzeren?

Jazeker! Je kunt op ieder gewenst moment de incasso van jouw klant stopzetten of pauzeren door een heractivatie datum in te stellen.

Heb ik een contract nodig bij mijn bank voor de SEPA Incasso?

Nee, je hebt geen incassocontract van je bank nodig! Pay n Plan is aangesloten bij een gelicenceerd betaaldienstverlener en daarom kunnen wij alle ingewikkelde zaken voor jou uit handen nemen zodat jij zorgeloos kunt ondernemen.

Moet ik zelf SEPA Batches maken?

Nee, wij regelen alles voor je! Het enige dat jij hoeft te doen is de juiste instellingen aan het product te geven en je klant de eerste betaling met iDEAL te laten doen.

Kan ik ook zelf een incasso invoeren of wijzigen?

Jazeker! Je kunt ten alle tijden zelf een product koppelen aan een klant en een startdatum ingeven. Het wijzigen SEPA Incasso gaat erg eenvoudig. Zo kun je zelf het product, de klantgegevens of bijvoorbeeld het IBAN aanpassen.

Kan ik ook zelf facturen maken?

Jazeker! Je kunt ook zelf facturen maken en versturen via Pay n Plan, je klant krijgt via de mail een uitnodiging tot betalen.

Een overzicht van de Pay n Plan App features?

  • Pay n Plan App
  • Online Ledenadministratie
  • Betalingen & Facturatie
  • Agenda & Planning
  • Rittenkaarten
  • Webshop
  • Kassasysteem
  • Managementinformatie
  • Debiteurenbeheer
  • Boekhouding & BTW Aangifte

Binnen 24 uur online inclusief gratis training

Bestel nu deze tijdelijke aanbieding!

BESTEL HIER

Gratis live online demo

Ontdekken hoe Pay n Plan werkt? Vul onderstaand formulier in!

Pay n Plan ledenadministratie software

Pay n Plan is de alles in één online ledenadministratie software app voor betalingen, lesplanning, reserveringen, inschrijfsysteem inclusief creditsysteem, facturatie, boekhouding/BTW aangifte export en management rapportages.

Met Pay n Plan betalen je leden gemakkelijk vanuit de app via de online webshop of vanaf je eigen website met iDEAL, Bancontact, SEPA Incasso, PayPal, Creditcard of PIN.

De software van Pay n Plan is zeer gebruikersvriendelijk, aanpasbaar in eigen huisstijl en makkelijk integreerbaar in je eigen website.

Pay n Plan staat voor kwaliteit en denkt graag met haar klanten mee. Het softwarepakket komt met fullservice customer support en wordt constant doorontwikkeld op basis van feedback van onze klanten uit de verschillende takken van sport zoals Bootcamp/In-Outdoor Groeps Training, Small Group Fitness, Yoga Pilates, Fitness, Gyms, Dansen, Boksen en meer.

Navigatie

  • Home
  • Recensies
  • Tarieven
  • Gratis demo
  • Contact
  • Blog

Features

  • Pay n Plan App
  • Online Ledenadministratie
  • Betalingen & Facturatie
  • Agenda & Planning
  • Rittenkaarten
  • Webshop
  • Kassasysteem
  • Managementinformatie
  • Debiteurenbeheer
  • Boekhouding & BTW Aangifte

Contactgegevens

Jaap Bijzerweg 19
3446 CR Woerden
Tel. +31 79 30 31 444
KVK 68203616
BTW NL857342824B01

© Copyright 2018 Pay n Plan - Betalingen & Ledenadministratie So
Algemene voorwaarden

Download Pay n Plan

Download Pay n Plan voor iOS of Android

Klik op 1 van onderstaande knoppen om te downloaden.

Download voor iOS
Download voor Android